high school musical 3 ♥

åhh av bra den va!!! Älska High school musical! En film jag verkligen rekomenderar ♥ !!
I alla fall. Idag på jobbet va de rätt så mycket att göra, vilket är roligt. Va hemma strax innan halv 8 så fick göra iordning mig fort för skulle ta bussen 20.05 från Beryll. Måste bara säga att jag hatar sura busschaufförer, lyckades komma i kläm med en idag. Vaknat på fel sida? Ja! Han va svin sur!
Men, han skulle inte få förstöra min kväll. Vi gick till Bergakungen för att se filmen, Vi va 12 tjejer så det var mysigt och filmen va som sagt megadundersuper bra. Efteråt blev det lite fiak på Tintin sen va jag så trött från dagen och så ska jag jobba imon och det skulle resten av tjejerna också göra, så va hemma runt halv 1 idag.
Så nu ska jag sova, natti natti!


en av låtarna i filmen, så fin :)

Kommentarer
Postat av: michelle

high school musical 3 :') <3

2008-10-25 @ 12:44:41
URL: http://miiiiich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också se den!!! Mycket avundsjuk..... :P

2008-10-25 @ 17:58:31
Postat av: Anonym

Haha by the way det var Jejja som skrev ovan^^ Puss

2008-10-25 @ 17:59:20
Postat av: Ellinor

Ååå, vad heter låten? :)

Den var jätte fin

2008-12-09 @ 08:16:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0