höstlov, here i am.

Hemma ifrån skolan nu. Kort dag=härligt dag=12.30 haha. Så väntar på maten som strax är klar, sedan blir det jobba, jobba, jobba. 14.00 - 19.00. Direkt när jag kommer hem blir det in till stan för att gå på High School Musical 3. Åhh hoppas den är bra! Vi är ungefär 12 tjejer.
Asså fy vilket väder de är nu. Det är så tråkigt när man vaknar på morgonen och tittar ut. Men nu slipper man dessa tidiga morgonar. för nu är det HÖSTLOV!!!!
Såå, maten klar! Tjingeling!


klockan 07.15 en vanlig blåsig, regning och ruskig morgon för Petronella


Kommentarer
Postat av: erica

Vilket sammanträffande, jag ska också iväg och se High School Musical ikväll :D Mm, hoppas den är bra, för jag har mina förväntningar, och så hoppas jag att Zac Efron är minst lika snygg som alltid, haha :D

2008-10-24 @ 15:07:56
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0