hurra, hurra, hurra..

säger vi till farfar  KG och moster Vivika som fyller år idag!! Hoppas att eran dag blev som ni önskat er :)
Imorse hade jag klockan på 8.00! Skulleupp tidigt idag för att vara vid Hisingen 9.00 på ansiktsbehandling. Härligt var det, så va hemma igen runt 12 taget.
Då blev det lite fika med tårta och sång för farfar. Myspys! Sedan gjorde iordning mig så åkte vi in till stan. Jag, mamma, pappa och syrran. Tittade runt lite överallt, sen satte vi oss på Bee cafe och bar. Jätte gott va det. Sedan åkte vi hemåt. Stannade på 421 för att titta på en jacka, men hittade ingen till mig. Sedan bled det mathandling på gamla LP, och nu är jag hemma.
Imorgon blir det jobb redan kl: 12.00 - 19.00. Sen får vi se vad som händer på kvällen :)


farfar på sin 86 års-dag :)


pappsen och jag :)


mamma och pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0