ska samla alla katter på ett ställe och ...

Asså vilken natt säger jag bara!! Dessa extremt (!!!) jobbiga katter som gnäller och håller på. Grejen är den att jag alltid sover med fönstret öppet för jag hatar att sova när de är varmt. Så vaknar jag klockan 2 mitt i natten av att ett katt står och gnäller! De lät exakt som ett barn som grät, jätte högt! Så där blev min skönhetssömn förstörd. Katter borde ...
Men jag kom i alla fall upp imorse och kilade till skolan. Slutade 13.10 idag, soft. Så nu har jag precis käkat lite middag.
Senare idag ska jag, mamma & Alida till Stenungsund på VIP-kväll inne på Cubus, får se om jag hittar något. Men har tittat ut lite saker, haha!

Ha det bra så länge

  
   tjejerna i skolan      jag påväg hem från bussen :)


Stickad halsduk:
av Alida, jacka: Rare, linne: Cubus, jeans: Rare, brosch: hittad i de gamla smyckeskrinet, halsband: sisters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0