söndag, och en ny vecka!

I lördags va de jätte mysigt. Vi va hemma hos Matilda alla tjejerna och käkade lite. Runt halv 12 taget drog vi in till stan men det var så kallt, blåsigt och regnigt att vi åkte hem igen.

 
       myset!    alla tjejerna :) !

I söndags var det möte, konfirmationsinvigning. Vi fick gå mitt i mötet för att hinna till Lökeberga för att fira morbror Larry 50 år! Det var jätte mysigt. God mat och roligt att träffa släkten igen!
Runt 4 taget var vi hemma och då blev det mys i soffan och ensam mamma söker.


                                morbror Larry :)

  
                                alla som va där :)

Idag var det dags för skolan igen, roligt men trött. Har bestämt mig att försöka ligga i säng runt 22.00 tiden nu i veckan, förutom idag haha! Efter skolan satt vi och tittade på film när vi va små, så roligt!
Runt 7 tiden gick vi hem till faster Ann där Karin och Johan va med Tuva-Lisa. Såå söt va hon, 6 veckor redan imorgon!
Nu sitter jag här och tittar på kanal 5, i ditt ansikte. Dom ska tydligen komma till Fiskebäckshamnen ikväll.

take care

Kommentarer
Postat av: pappsen

Varför skriver du inte att jag är ute o fiskar o inte är med på 50 års middagen o måste arbeta o tjäna ihop pengar så att ni kan leva o få mat o husrum o kläder, de e tråkigt att inte vara med på 50 års kalas, men någon får väl bita i det sura äpplet o tjäna ihop till allt som familjemedlemmarna kräver :-) ;-O :-&

2008-10-07 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0