tisdag, alltid lika pigg!

På tisdagar är man alltid lika pigg, fast man tänker för det mesta "ååh neeej, tisdag=ute gympa i detta vädret!". Men det var riktigt härligt att ha utegympa idag, springa ute i skogen, frisk luft! Jag säger som min svenska lärare säger, aaaaah!
Efter skolan svängde jag förbi torget och köpte en god kycklingsallad. Idag va det latheten som va framme och då orkade man inte laga egen mat.
Det är så segt när man slutar så tidigt från skolan för då vet man inte vad som händer resten utav dagen! Jag slutar i genomsnitt 13.00 nästan varje dag, är då hemma 13.40. Vad händer då resten utav dagen? Man har inget plugg just nu, så då blir det mest att man sitter hemma eftersom att resten utav kompisarna slutar senare.
Yeay yeay, vill ut på promenad i alla fall nu!

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0