usa sjuk.

Asså jag är så usa sjuk nu! Jag vill bara dit igen!! Saknar det så mycket! Nu är Matilda och hennes familj där. Det blir bara att man saknar det mera haha! Hoppas att dom har det jätte bra. Pappa fick ett sms av dem förut och än så länge var det bra så det var roligt att höra! Saknar henne i alla fall.
Satt och tittade igenom bilder från i somras. Saknar allting! Alla stranddagar, Grassy Sounds, Cape May, New York, shoppindagarna, Audrey och hennes kompisar, folket där borta, värmen och allting som är bra.
Drömde i förrgår att jag va där igen, men med familjen denna gången. Då var vi på den 4H-gården som jag va på en gång med Sandy. Ne, snart dags för att åka dit igen känner jag, haha!
Men nu ska jag sova, fortsätta att drömma om sommaren. God natt!


jag på 4H-gården


jag och melissa vid grassy sounds


jag vid rockefeller center


sam och audrey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0