alfons & stenungsund

hemma nu igen!
Runt 16.30 var det dags för pianolektion, åhh va det är skoj! Efter det runt 5 tiden gick jag hem till min kusin och hälsade på dem och deras barn, Alfons & Vilgot. Hade även en liten present till Alfons från jobbet. Det var ett pussel med Blixten McQueen i filmen bilar. Han blev lika glad som han alltid är när man hälsar på. Goa småkillar de där!
Så det blev lite fika och sånt med dom innan Jennifer kom och hämtade mig. Då skulle jag, Jennifer, Emelie och Alida åka ner/upp till Stenungsund för att se Camilla spela upp sin musikal me klassen, Oliver Twist. Dom va jätte duktiga och det var roligt att se! Sen blev det en liten rundvandring inne på nösnäs.
Så nu är jag hemma här, har pluggat lite. Ska nog sussa mig upp till sängen. Mycket härligare!
natti natti.


alfons med blixten mcqueen

  
camilla som barn på ett barnhem och hora      jennifer och emelie

Kommentarer
Postat av: Jejja

Haha en mycket het bild på mig och Emelie måste jag säga ^^

2008-10-24 @ 23:57:54
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0