alfonsdag, igen haha

Tudelo =) !


Igår blev det Mio min Mio som jag tittade på, sen blev det Idol på kvällen. Klockrent program! Sedan gick jag och la mig klockan 10. Va helt slut efter dagen, mådde inte bra! Idag vaknade jag upp och bestämde mig för att ta en extra dag hemma. Så det gjorde jag. Tog det lite lugnt, bakade negerbollar coh tittade på serier. Första avsnittet av Gossip Girl säsong 2, såååååååå bra!!!!!!!! Sedan tittade jag på en ny serie som precis började i USA, 90210 heter den och va också hyffsat bra!
Sen ringde Lotta-Lena och frågade om jag ville ta med Alfons ut på en cykeltur, så det gjorde jag så jag kunde få lite frisk luft. Vi hade mysigt och tog en liten cykeltur till sjön och köpte glass, sen cyklade vi hem till min faster och fabror, Alfons farmor och farfar Kurt och Kinna. Där va vi resten av kvällen innan Jacops tjej, Matilda körde hem mig till Lotta-Lena igen så jag kunde ta hem moppen. Väl hemma blev det lite städning och nu sitter jag i soffan och tittar på Idol igen, haha.

take care


Kommentarer
Postat av: Beckyy baab

Du glömde nämna att jag och den bästa kirrekorren i världen kom och våldgästade dej :O BAD !

2008-09-05 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0