alfons&toppmodel

Tjingeling!

Har precis tittat klart på top model nu, verkar som om de kommer att bli en bra säsong :) !
dag va det gympa klockan 9 på morgonen, vi spelade softball, skooj!! Sedan hade vi typ inga lektioner så efter en stund gick jag, Sofie och Filippa hem till Filippa och chilla. Tittade på Jersey girl, jätte bra film. Sedan kom Vicki, Sandra och Matilda också så vi åt lite thaimat. Sen blev det allmänt slapp på Filippas rum.
Runt halv 6 taget gick jag hemåt. Tog en sväng förbi farmor. Idag va Lotta-Lena, Alfons och Vilgot där också. Haha, lärde Alfons hur man gör "gangster posen", så sööööt!! Runt halv 7 skulle dom gå hemåt och jag följde dom en bit. Gick in i häststallet och tittade på hästarna, De tyckte han va roligt :)
Snart sova, är lite trött tror jag!

take care


jag & alfons :)


gangster posen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0