Bädda sängen, nu!!

Måste berätta en sak, haha! Kom hem ifrån skolan idag, som i övrigt var rätt så chill. Så blev det middag så säger pappa:
Pappa: Upp och städa ditt rum sedan!
Jag: Men jag städade ju de imorse!
P: spelar ingen roll, det var inte någon riktig städning.

Men så fortsätter jag att äta. Sedan går jag upp på kontoret och ringer bredbandsbolaget och sätter mig i telefon med dom, så kommer pappa upp.

Pappa: Lägg på!
Jag: Neej, jag måste fixa så att internetet funkar ju!
P: Du lägger på nu och går och bäddar din säng nu, ringa kan du göra sen!
Då blev jag så arg så jag flög upp ur kontors stolen och skrek
J: JAG HAR JU REDAN BÄDDAT SÄGER JAG JU!!!!
Sen går jag med hårda steg in på mitt rum, pekar och säger
J: SER DU INTE ATT DE ÄR BÄD... ojj en bärbar dator!

Sen hör man mamma och pappa skratta, haha. Lite roligt, blev helt chockad och jätte glad, så nu har jag en egen bärbar dator :) Håller på att fixa iordning den så att den går att använda. Lägger in bilder, laddar ner program och lägger in Anti virus program.

Ha det bra, take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0