brist på rubrik.. haha

Tjingeling!
Ännu en tisdag avklarad! Va i skolan till 3 taget idag då jag slutade min matte. Va inte hemma fören runt 4 taget eftersom att det blev en massa strul med 94:an bussen.
Väl hemma åkte jag och papap direkt till gamla LP för att handla lite mat, rätt så tomt i kylskåpet var det.När jag va hemma runt halv 6 så lagade vi kyckling och spaghetti och sedan ringde Madde. Så vi gick ut på en liten promenad, mysigt.
8 prick va man hemma igen klar att se på idol 2008 som därmed följdes av ett nytt nerladdat avsnitt av Gossip Girl! Ovanligt? Njaa, haha.
Imon får man se vad de händer. Jag ska i alla fall göra iordning mina naglar på en salong klockan 2, wiiie!!

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0