bubbelbad med en härlig unge

Vilken härlig unge han är haha! Idag kom han strax efter 16.00 taget, så vi tittade lite på Barnen i Bullerbyn. Efter derrt tog vi en promenad till häststallet och tittade på hästarna, efter det köpte vi lite godis. När vi kom hem så tog lekte jag lite med han och hans leksaksmoped, oj vad skoj man kan ha, haha! Sen tog vi ett bad i badkaret. Så jag och Alfons låg där i och plaskade och hade skoj!
Sen la vi oss i soffan och värmde oss och sen fick han på sig pyjamasen. Vi åt lite kvällsmat och lekte vidare på golvet. Runt halv 8 tiden kom Lotta-Lena och hämtade honom och han va mycket trött kan man säga. Så det var en rolig dag idag med mycket bus och skoj :)
Skolan imon igen då, segt haha! Men det är ju helg.

take care


jag & alfons

  
alfons & katten    alfons badar   jag & alfons badar skumbad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0