en inte allt för ovanlig fredagkväll

En ny dag och en ny morgon, kan det bli bättre?
Igår va det först en massa vel i början av vad som skulle ta åt kvällen. Men efter mycket om och men sig jag, filippa och madde att dra oss in till stan för att se Håkan Hellström. Pinsamt, I know haha!
Men på bussen påväg in ringde jag några klasskamrater som sa att dom va hemma hos en kompis inne i stan så vi drog oss dit i stället. Det va jätte roligt och runt 11 taget drog vi oss in mer mot stan. Min skola hade nämligen insparks fest på Ferdinand så dom skulle dit.
När vi komn fram så var det totalt kaos rent och sagt. Mest 92:or och alla som kom in sa att det var tråkigt. Men vi hittade en massa kompisar och stod mest där för att vara sociala.
Runt 1 taget tog vi spårvagnen till Kungsten, hem till en som Madde kände. Där vad det roligt och vi lekte lekar i högsta högg! Haha, det började me pennan i flaskan, sen kom vi inte mycket längre för då tog jag och fiilippa bussen hem. Johannes kom och hämtade mig i Fiskebäck så va hemma runt halv 3 - 3 taget.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Lite plugg snart i alla fall :)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0