en supertruper helg!

Hej hej =) !!!

Nu är helgen redan slut, sad but true haha. I fredags satt vi alla tjejerna på café vallgatan. Jätte mysigt va de. Träffade även några andra tjejer som också går på Kitas, jätte trevliga. Runt 10 tiden drog de flesta hem medans jag, Madde och Ebba stannade kvar. Vi tog bussen som gick 22.30, fanns inte så mycket mer att göra inne i stan.
Ebba drog hem och jag och Madde tog vägen förbi kyrkan vid tonår där Rebecka och alla va. Elina ringde mig och sa att hon va i Fiskebäck idag. De va jätte roligt att träffa henne igen, år sedan sist! Så vi stod och pratade en massa goa gamla minnen och va hemma runt 2 den kvällen.

  
madde & ebba, matilda & johanna, Elina & madde

Sen i lördags vaknade jag och tog de lite allmänt slapp. Elina & Johanna kom förbi och sa hej då innan dom skulle tillbaka till Udevalla. Sen övade jag i princip hela dagen på att spela piano eftersom att jag skulle spela på 40-års festen. Så de blev 6 stycken låtar. Kom till festen runt halv 6 taget då jag skulle hjälpa till. Vi gjorde förätten och skärde ner frukten och allting. Runt 7 taget satte jag mig ute i foajén och började att spela medans allt folk minglade inåt. Runt 20 över slutade jag och festen började och sedan va de full fart hela kvällen! Va jätte roligt och dom hade en massa roligt späck. Det var en schlager 40 års fest så alla dom 8 stycken som hade festen började med att klä ut sig och hade ett schlager nummer. Det blev någon god paj till förätt, paella till huvudrätt och panacotta till efterrätt. Efteråt blev det tårta, godis och frukt och allt.


                                  40-åringarna

  
jag spelar vid minglet, festlokalen, 40-åringarna som schlagerstjärnor

  
mamma och hennes kompisar med deras nummer, haha. tårtbordet :)

Idag har jag bara vaknat, Erica fyller år idag så har grattat henne! Ska äta lite middag nu med familjen. I eftermiddag blir det troligtvis fika, några tjörnbor kommer på besök troligtvis. Men men, middag nu :)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0