filmer!!

dumma martin som bloggar utan at jag vet :O haha

Idag kom tjörnbrona på besök, eller David & Martin. Vi gjorde en liten kladdkaka tillsammans som blev, hmm god?! haha, misslyckad i alla fall. Men mysigt va de. Sen kom vi hem till Rebecka där vi tittade på hennes nya rum, weei jag va den första kompisen som va inne i de. Sen åkte tjörnborna hem och vi tog en promenad ner till rösa, mysigt.
Så nu sitter jag här, ensam mamma söker börjar snart!

Här är några filmer som jag tänkte lägga in i alla fall:


Per Fritzell sjunger på fiskens dag


mamma och hennes kompisar på 40-års festen, haha


även denna dansen gjorde dom, haha

Nu började ensam mamma söker, take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0