Gotte morgen!

Ännu en ny trevlig skoldag som man ska ta sig igenom!
Igår slutade jag runt 3 tiden med retorik, min senaste dag i veckan. Va hemma, lagade lite mat och sånt. Sen kom Rebecka förbi och drog med mig ut. Vi satt en stund hemma hos henne så att hon fick gjort sin läxa, sedand rog vi ut på en promenad med Linda och Martina.
Fyy, jag och Rebecka sprang i förväg för att gömma oss i en buske, så tar jag med hela min hand på något som jag trodde va taggar. Men ne, brännässlor buskar va de!!! Jag fick så sjukt ont i handen och det kliade en massa. Helt vit prickig va den. Så gick hem till Filippa för att hämta lite salva så det skulle bli bättre.
Väl hemma gjorde jag lite kvällsmat, den bestod utav ananas, yummi! Tittade lite på tv och la mig runt 11 tiden.
Nu går min buss om 40 minuter,

take care

Kommentarer
Postat av: becky baab

hahaha de roligaste va ju ändå att salvan var till för sår och insektsbett xD

2008-09-19 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0