helgen =)

Oj, länge sedan nu haha! Ska börja med att säga GRATTIS syrran på 14 årsdagen i fredags <3! :)
I fredags kom jag i alla fall till skolan, fick reda på att vi inte skulle ha någon företagsekonomi så började inte förän 10.20, alltså 2,5 timmar rast! Så vi gick hem till Mathias i klassen och kollade på Scary movie, själv va man så trött att man somnade i hans soffa. Sedan blev det skolan, räknade matte i en timma och sen slutade jag. Så hade bara en lektion idag. Efter det tog vi en lunch på Jensen, sjukt gott!
Väl hemma sedan städade jag lite och åkte till Wettegrens lager med pappa. Köpte lite pennor och sådana nödvändiga saker till skolan. På kvällen åkte jag, Filippa, Madde, Viktoria och Sofie in till stan och satt på ett cafe och hade det jätte  mysigt :) Senare kom Christoffer och då satte vi oss på Condeco. Va hemma runt halv 2 :)
På lördagen hade jag ställt klockan på 08.30 så då gick jag upp. Det var fest i väst nere i hamnen, lite lotteri och aktuioner och sådant. Trevligt men dålig väder! Så runt halv 1 taget åkte jag, Aliad och pappa ner till fiskhamnen på fiskens dag. Tittade runt lite och jag åt en god räkmacka. Per Fritzell upträdde, grymt rolig var han! Väl hemma igen städade jag mitt rum en snabbis innan jag stack iväg på brölopp i kyrkan. Det var vigsel för ungdomsledaren och hans nuvarande fru, jätte fina va dom =)
Sen fick jag snabba mig hem för då var det kalas för min syrra som fyllde år i fredags, jätte trevligt var det och en massa me folk. Fick se Tuva-Lisa idag för första gången också, sjukt söt :) ! På kalaset blev det en massa go mat och mys! På kvällen va jag så seg så det blev en hemma kväll med mammsi och pappsi. Va så trött så jag somnade till i soffan, så förflyttade mig till min säng runt 12 tiden. Där somnade jag gott!
Idag vaknade jag upp runt halv 10 tiden, spelade lite guitar hero och ska nu äta frukost med mamma och pappa. Ikväll blir det bio med kusinerna Magda och Emma, min syrra och Camilla :) Sex and the city, sent ute I know haha.

Ska försöka lägga in alla bilderna som jag har lovat! orkar inte vänta på att internet där uppe ska lagas!
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0