Here I am!

Tudelo!!

Igår hände inte så mycket. Gjorde lite läxor och sånt. Va på en shoppingrunda med mammsen också. Köpte ett linne och två par byxor på Cubus. Även ett par Rare på RBL hittade jag som mamma ska köpa nu i helgen till mig :) På kvällen blev det idol och allmänt slapp!

Idag gick ja upp tidigt, redan runt 6 tiden för att packa och göra iordning mig. Skulle nämligen åka till Tjörn efter skolan idag. Så jag tog bussen 11.52 ifrån Kungsportsplatsen som skulle gå till Stenungsund. På stenungsundstorg väntade Camilla på mig så vi gick runt och tittade lite, hon köpte ett par leggings och ett armband :)
Sen åkte vi ner til Skärhamn för att titta lite. Skulle även hitta en present till David som fyller år nu i veckan. Sen gick vi med raska steg hem till Camilla för att göra iordning oss och laga mat. Jag gjorde någon bacongrej med makaroner, en äkta kock är vad jag äe, haha ;)
Så nu sitter jag här hemma hos Oscar på holmen, vad som händer ikväl skriver jag imorgon för det är en överraskning!

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0