jordens undergång?!

Det var ett väldigt snack om det här med jordens undergång. "vi klarade oss, forskarna är lyckliga". Jag hade inte hört ett skvatt om detta på hela dagen förän min syrra sa det till mig här hemma så läste lite på internet. Trams säger jag bara! Tror inte på något utav det, inte heller på att jorden skapades av en liten, liten boll som va lika liten som en ärta. Låter inte precis trovärdigt, men men. Alla har sina teorier. Det sägs ju att han som kom på teorin om Big bang sa i sin dödsbädd att han inte själv trodde på den. De låter ju rätt så knepigt. Att just denna ärtan s´prängdes och sedan fanns jorden där efter ett x antal miljoner år. Vad var det som gjorde att ärtan uppkom? Den kunde ju inte komma ur tomma intet?

Nog om det! Idag var de rätt så soft i skolan, hade svenska som vi gjorde absolut ingeting på. Sedan hade vi 1,5 timmars håltimma så vi satte oss på Espresso house och åt en god frukost med en latte, jouice och scones. Efter det var det matte och företagsekonomi. Slutade 13.10 :) Åkte till torget, träffade Rebecka på bussen så tittade runt lite. Hittade ett par Rare jeans från Rbl som jag la undan, får se om jag köper dom. Tog bussen hem runt 3 taget och åt lite mat. Satte mig sedan ett bra tag i telefonen med bredbandbolaget angående om vårat internet på datorn där uppe. Ingen av oss hittade problemet så jag skulle återkomma i slutet utav veckan, segt :/ !
Ikväll är det idol, bänkad framför tv:n :)

take care


är det så här våran jord kom till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0