Linedance!

Igår på Tjörn hände det inte så mycket. Camilla städade klart medans jag dammade hennes rum. Hade inte så mycket att göra så tyckte att de va bäst så, haha. När vi blev klara fikade vi och drack 11 kaffe med Camillas mamma. Mysigt!

Runt 3 taget blev det lite middag, kyckling, ris och sås. Gott va de. Sen bestämde vi oss att hälsa på mormor och morfar och familjen Hansson och runt 6 taget började vi att bege oss hemåt med Camilla som chaufför!
Det tog lite mer än en timma eftersom vi stoppade på vägen för att köpa lite färdgods haha.
Väl hemma fick vi skynda oss att göra iordning oss för att hinna gå på ungdomsmöte. Bra var det och härlit att tröffa folket igen. Efter mötet fikade vi och sedan dansade vi linedance! Sjukt skoj va de!! Sen drog vi oss hemåt runt 1 tiden och jag somnade härligt i min säng!
Nu har jag precis vaknat, vi ska troligtvis åka och äta middag på Långedrags värdhus senare. Gott gott! Nu ska jag i alla fall se till att jag får i mig något litet till frukost innann

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0