mammsi hemma snart :)!!

idag kommer mammsi hem!! Jag har städat iordning huset så att det är fint och köpt en fin vit blomma som står på bordet när hon ska komma in :) ! Alltid lika roligt att göra mamma glad. Sen ska jag göra varma mackor så allt är klart med kvällsmat och allting när mamma är hemma.
Pappa befinner sig just nu i Holland och kommer hem, förhoppningsvis, imon kväll!
Idag var det skola, hade prov. Usch, missade 14 poäng så jag hade varit sjuk en lektion och glömt att få anteckningar. Segt, men vi får se vad jag får. Läraren sa att i slutet av kursen är det 90 % som får MVG i retorik.
Vi tog också skolfoto idag, så får se hur det blev med.
Nu sitter jag och tittar på extreme home makeover, de är riktigt bra de programmet haha. Ska egentligen plugga matte, men får göra det senare

take care


blomman som står här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0