nails!!

Fullt upp exakt hela dagen, finally lite lugn och ro haha!
Började med skolan, missade bussen på grund av att jag hade ingen blekaste aning om vad jag skulle ha på mig! Pappa körde mig till Beryll. Efter skolan hade jag tid på en nagelsalong kl. 14.00 så då va de direkt att gå dit. Satt där ända till 5 tiden då det var klart. Så kom Alida och Camilla och hämtade mig på beryll.
Väl hemma när klockan va 17.50 fick jag slänga i mig maten och vi skyndade oss till kören. Va hemma halv 8 och pratade en stund med mamma och pappa och sa hej då. Dom sitter nämligen nu på ett plan till Lonndon för att sedan åka vidare till Skottland, vi ska troligtvist köpa en ny båt :D !! Sålde våran gamla Nimbus i fredags. Men det är bara kanske att vi ska köpa en ny, dom måste se på den först. Så nu är vi ensamma hemma ett tag :)
Sitter och tittar på top model 10 och idol 2008 nu, får zappa emellan, haha. Skriver troligtvist mer imon eller senare.

take care


mina naglar :D!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va söt du är. :*)

2008-09-24 @ 22:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0