ny dag, ny vecka!

Gotte morgen!

Igår va det jätte mysigt och bion va bra! Det blev kusinerna Emma och Magdalena, samt Camilla, jag och syrran. Vi tog en runda på Mc Donalds och sedan blev de filmen tätt därpå. Den som inte har sett Sex and the city ska se den säger jag :)!
  
syrran, jag och Emma    kusinerna Emma och Magda    Alida, Camilla och jag
(bilderna är ifrån http://fambjork.blogg.se/)
Idag hade jag klockan på 6 och vaknade upp med världens värk i magen. Fyy fyy, perioden nu. Så tog en tablett, somnade om och bestämde mig för att hoppa över första lektionen och se om jag kunde gå resten av de som va som började 11.10. Men när jag vaknade så va de inte så mycket bättre. Så det fick bli en hemma dag. Har strosat runt lite här hemma och fixat, målat stugan ute. Mår bättre om jag rör på mig. Om jag sitter/ligger still ligger jag bara och tänker på att jag har ont. Snart kommer pappa hem och då blir de mat, yummi :)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0