Powerbook G4 15 tumm

Full fart idag!
Va i skolan först som vanligt, slutade 13.10 idag. Då gick jag & Filippa en stund i stan och köpte en present till Erica. Sedan träffade vi henne och satte oss på Frank's och fikade. Jätte mysigt va de!
Runt 4 taget tog jag & erica bussen hem och pappa kom och hämtade mig på beryll. Vi skulle byta min dator som va lite halv knasig, batteriet funkade inte. Men det blev ingen HP eller något, utan en powerbook! Blev helt super glad!!
Sen va det hem en snabbis, åt lite middag och sedan åkte jag till körövningen. Härligt att den har startats upp igen.
Så nu sitter jag här hemma, håller på att fixa datorn med att ladda ner alla program som jag ska ha. Gjorde precis min engelska läxa också. Skulle skriva om 11 September 2001.
Sova nu, take care


datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0