rutiner som behövs göras

Oj va mycket det finns att göra när man är ensam hemma!!
Va i alla fall i skolan idag, slutade 1. Efteråt käkade vi lucnh på Jensens böfhus, gott haha! Runt 3 tog vi bussen hem, Stannade förbi farmor ett tag och sa hej. När jag kom hem fick jag rent sagt panik!!! Huset såg ut som ett bombnedslag så jag började med att städa och dona. Nu vet jag hur mamma käönner sig när hon plockar undan efter oss.
Efter cirka 2 timmar va jag klar med hela övervåningen och halva undervåningen. Damma, våttorka och dammsuga, och nu sitter jag framför TV:n och slappar. Ska koka mig en kopp kaffe så jag blir lite pigg.
Haha, vuxen jag känner mig. Städar huset, kokar kaffe, får väl slänga in tvätten snart med ;)
Pratade med mamma och pappa förut, då tittade dom på båten. Vet inte riktigt va det är för en båt, men jag tror det är en Nimbus 35 coupé, men är inte säker.
Ne nu får det bli någon frukt!

take care

  
victoria, sofie, matilda & filippa på Jensens!    sofies signatur, haha!

Kommentarer
Postat av: erica

Svar: Haha jajamen, Frövi it is! Jasså, då ska jag se till och ändra på det på en gång! Rätt ska vara rätt ;) Ja absolut, vi får se till så det blir fler gånger! :)

2008-09-25 @ 20:20:13
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0