seeeeg dag

Gick en liten sväng till Rebecka senare, mitt i ösregnet. Fick gå ut i ragnkläder, stövlar och paraply haha. Vi bakade en kladdkaka och tittade på A cinderella story, även Linda kom också. Sedan gick jag och Rebecka ut på en liten promenad. Ner till hamnen och tillbaka. Sedan gick vi hem till Linda, hon satt hemma och pluggade. Men Rebecka gick hem lika snabbt så det blev bara jag och hon. Satt och pratade lite om allt möjligt och hon visad bilder från Sydafrika när hon va där :) Runt 10 tiden gick jag hem och nu sitter jag här. Tittar på 100 höjdare med mamma och pappa, haha såå roligt!
Imon är det skola, sen får vi se. Börjar 9.00 med gympa.

take care

Kommentarer
Postat av: Telefonmannen!

nehe, inte denna gången heller :( får adlrig vara meee!!!

2008-09-08 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0