sjuk..

Gotte morgen!

Huvudvärken blev inte alls bättre igår! Somnade i soffan i 1,5 timmar, sov som en stock och min hand var alldelles blöt av att jag secklade i sömnen, haha! Sen bakade jag och syrran scones, blev bättre än vad jag trodde. Men lite för mycket bakpulver kanske?! Runt 11 tiden gick jag och la mig med dunkande huvudvärk och halsont.
Hade klockan på 6.30 imorse men kände direkt att det inte skulle bli någon skola för mig idag! Ringde till mammas mobil då jag knappt hade någon röst och pep i telefonen "mamma jag är sjuk" och hon hörde ju det direkt. Men om man tittade ut på vädret så hade man inte så stor lust att gå. Det ösregnade imorse!! Men i alla fall, somnade om och vaknade 08.45 och kunde inte somna om igen så gick upp. Solen lyser verkligen och nu tycker jag att man ska bli frisk igen! Men riktit så funkar det ju inte. Så idag blir jag en soffliggare. Försöker att prata så lite som möjligt och har en tröja på mig som täcker min hals. Fyy, det är boooooring att vara sjuk!! Yeay yeay, nu kurrar magen efter frukost så får laga ihop något gott :)

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0