slappa dagar

Nee, det bölev ingen bio i söndags :/ Blev förhinder så det va lite synd. Satt hemma i soffan iställe toch tittade på En prinssesas dagbok 2. Igår hände inte heller så mycket. Jag var i skolan hela dagen och på eftermiddagen gick jag hem till farmor. Lånade hem hennes dragspel så nu har jag lärt mig att spela lite, sjukt skoj :D !!
Pappa var även hemma en stund igår, men gick runt 11 tiden på kvällen för att fiska.

Idag har jag också varit i skolan. Kom hem runt halv 4 taget, sent!! Så Alida hade lagat kyckling och ris, så de va gott :) Sedan kom Rebecka förbi en snabbis så vi åt lite glass. Efter det skulle jag ut och måla våran stuga som vi har, men så började de att regna så det var lite synd. Men jag har sådan sjuk huvudvärk så tänkte lägga mig ner ett tag nu.

Anledningen till att det inte blir så mycket blogg längre är för att jag är inte alls lika mycket inne på datorn nu som jag va förr. Men det blir säkert bättre med allting när internet fixas där uppe + mer bilder ;)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0