SS.. Sega Söndagar

Det blev som sagt Långedrags värdshus. Inte så gott som det brukade vara, men det slank ner i alla fall. Även farmor och farfar följde med. Efter det åkte vi hem, var så soligt och fint ute idag. Runt 4-taget åkte jag och pappa hem till Fredrik Lindelöv för att han skulle hjälpa mig med min Mac dator. Han fixade lite, men vi kom fram till att lämna den där så skulle vi höras av imorgon hur det va.
Efter det åkte jag hem till Linda så fikade vi lite och tittade på film, hur man blir av med en kille på 10 dagar. Han är sååå snygg i den filmen, haha!
Sen gick jag hem och åt lite smått kvällsmat med familjen samtidigt som vi tittade på ensam mamma söker. Favoritprogrammet så söndagar!
Men men, nu ska jag fixa med min iphone. Fick nämligens pappas gamla igår eftersom att han har köpt den nya. Så ska lägga in lite kontakter och sånt :)

take care


farmor och camilla


mamma, farfar och alida


jag och pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0