Surprise!!

Gotte morgen =)

Vaknade precis för någon timma sedan. Camilla dammsuger huset och jag sitter här, har precis blivit attackerad utav dammsugaren, haha ;)
Igår va det jätte trvligt! Överraskningen som jag inte kunde skriva va att vi skulle ha ett överraskningsparty för David som fyller 20 år på onsdag! Så efter vi hade varit hemma hos Oscar gick alla hem till David där en tjejkompis hade lurat iväg honom. Runt 8 tiden fick vi reda på att han va påväg hem så då stog vi alla redo i köket och när han öppnade dörren skrek vi alla GRATTIS!!!! Han blev helt överraskad och det var roligt att se hans min.
5 minuter senare knackade de på dörren så vi sa till David att han skulle gå och öppna. Där står det 2 tjejer ifrån Frövik (Örebro) som David och alla hade lärt att känna på Frizon i somras. Han blev helt chockad och stum!!
Sedan bjöds det på tacos och han fick sina presenter. Jag, Camilla & Rebecka hade köpt ett 6-pack glas,en cool  vattenkanna, en popcorn skål och en kokbok, hoppas han blev glad :)
Sedan fick Davids storebror och hans kompisar för sig att de skulle ut på någon skattjakt så vi hängde på. ´Det går till så att man tydligen slår in några kordinater på en GPS så ligger det "skatter" ute i naturen typ. Fyy, vi åkte in i en mörk, lång, äcklig skog någonstans.
Efter det åkte vi tillbaka till David där det blev glass och alla godsaker till. Så vi hade en jätte trvlig kväll där borta!
Runt halv 2 taget kände jag och Camilla att vi skulle börja dra oss hemåt och nana. Så vi la oss i sängen runt 2 taget och låg och snackade framåt halv 3. Sedan somnade vi härligt!
Idag vet jag inte vad som händer, ska snart hjälpa Camilla att laga lite mat. Sedan har bjudit in oss själva på fika hemma hos Oscar haha. Så får se om det blir av!

Take care

(bilder kommer när jag är hemma, har ingen överföringsslad här)

Kommentarer
Postat av: erica

Sådär, nu är du hittas! Men de ska vara Frövi om man får be ;) Men visst var det kul! Hans min slår allt asså :) Vilken höjdar kväll vi hade! :)

2008-09-23 @ 00:02:46
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/
Postat av: AnnaSara

Hey Petronella :) Har oxå lyckats hitta hit nu hehe... Riktigt lyckad kväll d blev alltså! Kunde knappats ha blivit bättre! Trevligt att träffa dej :) Ha de gött / AnnaSara

2008-09-25 @ 18:27:30
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0