thank god it's friday!

jippi nu är det fredag, vilket betyder helg! Skolan idag va mysig och vi tog en liten frukost på espresso house mellan företagsekonomin och matten. jag och mammi tog en sväng till torslanda för att titta lite i en affär, men vi hittade ingenting. sen körde hon mig back to the jail haha, önneredsskolan. skulle fråga om min gamla musiklärare hade lite noter på schlager låtar. jag ska troligtvis spela på en 40 årsfest imorgon kväll. men han hade ingenting så jag får se om jag får tag på det någon annanstans, hoppas annars blir de kaos.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. får se vad vi tjejer hittar på. men tills dess..

bye bye, take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0