you know you love me, xoxo // gossip girl

Skola idag som vanligt, och den gick lika snabbt som vanligt haha. jag kom fram till att jag går i en rätt så soft skola men sköna tider och sköna lärare. Så jag kan inget än annat att vara nöjd, vilket jag är!
Pappa kom och hämtade mig och Filippa idag utanför Stena Line, härligt att slippa bussen och han skulle ju ändå så dit. Sedan fastnade jag framför datorn framför vänner. Käre barn vad jag älskar vänner!!! Satt och små skrattade för mig själv samtidigt som pappa och Alida ropade tyst inne i köket. Satt nämligen med hörlurar i datorn så det enda man hörde vad när jag tyckte att det blev skoj, och det blev ofta haha.
Sedan rensade jag och mammi min garderob ifrån sommarkläderna, så dags att skaffa nytt! Sedan fastnade jag igen framför nya färska Gossip girl avsnitt!! Jag är helt kär i Chuck Bass, haha. Största favoriten där! Ne men allvarligt, det finns inget bättre än GG. Så nu får jag sätta mig med filosofi läxan så jag får gjort den.

take care


kan inte får mer än nog av dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0