en liiiten skoldag.

Man ska alltid lyssna till sitt hjärna. Den vet vad som är rätt, haha!

Imorse när jag vaknade kände jag direkt "sovmorgon, orkar inte tyska, vill sova". Jag gjorde de rätta valet! När jag kommer till skolan fick jag reda på att tyskaläraren va sjuk, så sovmorgonen va helt underbar!!

Hade 30 minuter skola idag, sen blev de lite fika med tjejerna. 13.00 fick jag skynda mig iväg till Frölunda trafikskola där jag hade körlektion, gick jätte bra.

Direkt därifrån var de raka vägen till Sara Borns hudvård där de va vaxning på schemat. Så nu är jag hårfri till Egypten ;)

Nee, nu kommer kusin Magda och moster Vivika på kvällsmat så får fixa iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0