En mardröm blir sann.

Jag kan inte beskriva med ord hur ledssen jag är. Jag har vetat om de ett bra tag men inte fått säga något. Jag har blivit "utslängd" ifrån Kitas Gymnasium. Tårarna rann ett bra tag när jag fick reda på de.
Saken är den att skolan håller på att bli för stor och då måste dom lotta iväg 3 stycken ifrån varje klass, jag och två till, som får flytta till Lindholmen. Jag behöver inte läsa om något men jag får flytta till en helt ny klass, med helt nya vänner. Vill verkligen inte lämna allt på där. Mamma ska ringa ledningen och höra vad dom säger.

Men men, skolan idag var som vanligt. Förutom det som hände. Så nu är jag hemma, dags för lite middag. Kött som är gott, yummi! Sen blir det plugg, plugg, plugg. Ciao!






Btw, april april :D!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida!

JÄÄTTTTTE KUL KVINNA!!.!!

Ha ha ha!!!

förövrigt, ja gick inte på det, men ett snyggt försök;)

2009-04-01 @ 17:02:57
Postat av: Petronella Claeson

fick dig nästan ;)

2009-04-01 @ 17:47:23
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-01 @ 18:01:44
Postat av: lindaa

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST......

2009-04-01 @ 22:54:32
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0