en seg fredag.

Har inte blivit någon bloggning alls idag, har varit allmänt seg.

Va i alla fall i skolan, riktigt slapp dag idag. 2.5 timmars skola = underbart! Efteråt gick jag och simmade, så härligt att känna att dagen gick till någon nytta.
Åkte in till stan senare där jag träffade Jennifer och Filippa på en fika vid Cafe Vanilj. En massa kackel och god sallad, ni är riktigt härliga tjejer och jag tycker om er

Sen har de bara varit segt här hemma. Från att ha en massa planer för kvällen till helt zero. Så de blev en hemmkväll med Filippa, Madde, Rebecka och syrran med en liten kaka och glass.

Kommentarer
Postat av: Jejja

Tycker om dig med hjärtat! Du är min isbjörn och jag är din vänstra kamelpuckel <3 Hihi

2009-04-26 @ 02:34:01
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0