en toppendag i solen.

glädje.

Vilken kanon dag det har varit. Började med att jag klippte mig runt 11.30 tiden. De var väl den enda negativa saken på dagen då jag hade så slitet hår och va tvungen att klippa av de. Vilket ledde till kort hår (enligt mig), men de växer snart ut!

När klockan var 13.00 befann sig Rebecka, Filippa, Oscar, Andreas och jag oss i bilen och vi drog iväg till Ullared. Väl framme blev de middag på Burger King och lite kikande i små affärerna. Inne på Ullared var de lagomt med folk så de var härligt. Hittade lite scrapbooking grejer, armband, tandborste, sol-olja och en massa, massa tuggummi.

På hemvägen blev de stopp vid älven/sjön där vi fikade med kakor och dricka. Mysigt, mysigt!
Runt 20.30 var de kalasfika hos Durefors som gällde. Han fick en riktigt fin present av mig och Rebecka som vi plockat ihop på Ullared. Glad blev han också!

Efteråt var vi hemma hos Filippa där vi hade spelkväll och allmänt tjat. Så en riktigt rolig dag har de varit!! Dags att göra om igen nästa år!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0