jag vill ha med mig allt, allt, allt!

Varför är de så svårt att packa? De blir alltid för mycket! Man vill ha med sig hela sommargarderoben, men max 7 klänningar räcker och är redan för mycket och de är inte ens hälften av alla jag vill ha med mig. Räcker de med en tjocktröja? Blir de för lite med 3 par shorts? Vad ska man åka i på planet?

Ne, packning är roligt om man får ha med sig allt man vill. Nu ser jag bra fram emot solen! Hörde att de är 34°C när vi kommer fram :)


min packning helt hullerombuller..

Kommentarer
Postat av: linda

hahha käänner igen detta på nått sätt ;) när vi skulle tiill värnamo? do you remember?;)

2009-04-28 @ 16:17:21
URL: http://happyfeeet.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Lyyyyyyyxbaaaaaaaaaaarn!!!!!!

2009-04-28 @ 20:53:30
Postat av: fridaa!!

haaa det alldeles underbart:D

2009-04-28 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0