kan drömmar bli sanna?

Oboy, vilket vackert väder!!

Solen skiner och jag är hemma. Varför? Hade så sjukt ont i magen imorse, tog 2 ipren nu så får se om de lättar snart. Hoppas på de i alla fall.

Varför drömmer man sånna sjuka drömmar? För er som har sett en shopaholics bekännelser så vet ni att de finns levande skyltdockor som är krit vita och med i filmen. Min dröm handlade om en kille som jag blev jätte kär i och efter att vi hade blivit tillsammans så blev han en sån skyltdocka! Men de gjorde ingenting så jag va tillsammans med denna skyltdockan. Helt sjukt, haha!

I eftermiddag är de dags för den sista sprutan innan Egypten. Sen är jag helt vaccinerad, härligt! Men nu är de frukost som vankas..


blivande man??

Kommentarer
Postat av: beckiii

hahaha du e störd xD siikka drömmar

2009-04-23 @ 10:28:19
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0