körkortet är inte långt borta.

De var dagens glädje när min körskolelärare sa de vackra orden. Lyckan i min kropp går inte att beskriva just då, haha!
Skriver en liten snabbis då jag varken inte har lust eller ork för att blogga.

Dagen började i alla fall med en körlektion klockan halv 9 imorse, gick riktigt bra! Klarade 12/16 moment, så är nöjd. Efteråt gjordes de ärenden med pappa och sedan åkte jag och simmade med Filippa. Riktigt hurtiga har vi blivit.

Senare var de en tur på torget md kusin Magdalena och Alida, hittade ingenting så vi begav oss hemåt efter någon timma. Blev upphämtat av Camilla och Matilda och gick hem till borsarn där vi sate oss med godis och pluggade.

Framåt kvällen gick vi till kyrkan där alla tjejerna va och hade gjort fika. Va 14 st så de var riktigt mysigt. Kacklet var i full gång och de surplades kaffe ifrån höger och vänster. Efter ett tag kom Tjörnborna vilket också var trevligt.

Så nu är de dags att sova, ska upp tidigt imon och servera på fiskarnas årsmöte. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0