the day before the trip.

Om 5 timmar kommer klockan att tjuta. Dags att stiga upp och göra iordning sig. Dagen som jag har väntat på. Tjejresan som blev av tills slut! En vecka i Egypten, härligt!

Dagen gick åt till skolan. Har ingen blekaste aning om hur nationella gick men hoppas bra! Efter skolan var de bara raka vägen hem för att packa klart de sista. Klarar mig på 18 kg så jag kunde ha med mig de jag ville! Gick på en liten promenad med Rebecka. Och när vi kom hem så är tjejerna här med en liten surprise-hej-då-fika. Inte så mycket surprise från mitt håll då den redan va avslöjad, mohahaha. Men mysigt var de. Ojj, vad jag tycker om er ♥!!

Blev en liten tur hem till farmor och farfar också. Kvällsmat och kaffedrikande. Så nu sitter jag här och väntar på att brorsan ska komma hem ifrån Rumäninen där han har varit volontär. Måste säga hej/hej då till honom innan vi drar iväg imon.

Men god natt från min sida nu. Får se om jag hinner blogga imon eller om de finns dator på hotellet. We will see..

Men ha de underbart här hemma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0