this made my day.

I am happy, happy, happy!! Detta gjorde min dag, verkligen!!

Vart i skolan idag. Efter åt gick jag och Filippa för att simma. Hembjuden till farmor och farfar på middag senare. Somnade riktigt härligt på kökssoffan, kan man bli så trött?
Vaknade i alla fall till efter en halv timma och gick hem för att ta fram sommargarderoben, de vankas ju Egypten om exakt 1 vecka!! Längtar så sjukt mycket.

Gick på promenix med Rebecka, Madde och Frida på eftermiddagen. Så nu är jag hemma, måste fixa de sista med kläderna. Sen är de sängen som vankas.


Magda, jag och Alida i Grekland år 2000

Kommentarer
Postat av: magda

Hahaha, sicken het bild, schnygga bikinis ;-)

hehe, snart favorit i repris, vi får nog ta en likadan bild i Egypten?! =)

2009-04-24 @ 00:05:11
URL: http://magdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0