finally back on track..again.

Nu har jag äntligen bestämt mig för att blogga igen!! Nu har pausen varit alldelles för länge! Rligt att jag frotfarande har haft flitigt med besökare i alla fall.

Vad har då hänt? Jag har haft en helt underbar vecka här me Audrey och Melissa. De blev stunder i stan, besök på Tjörn, vattenscoteråkning, Liseberg, underbara kvällar, utgång på Bergå, sol och bad på holmarna och massa, massa mer. Jag får nästan låta bilderna tala istället.
Riktigt tråkigt att lämna av dom på hållplatsen, hårt men vi syns snart igen!!

Dagarna sen efteråt har bara runnit iväg! De har blivit många härliga dagar med grabbarna från Tjörn, slappdagar, mini golf spel, barnpassning till 100 %. Jag gör så att jag låter bilderna i nästa inlägg tala istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0