alla har vi en skruv lös - den som inte tror det har två.

Sista dagen på sommarlovet har passerat. Sista natten är kommen. Sängen är lika mjuk som alltid och man känner vinden i från fönstret, härlig frisk luft som får sommarkänslorna att stanna kvar ett tag till.
Ögonen känns tyngre och tyngre, kroppen vill sova. Men hjärnan är någon helt annanstans. Långt bort i från att sova. Den vill egentligen bara skrika ut. Känslor och tankar på en och samma gång.
Man kan likna min hjärna som räven i en hönsgård. Tankarna springer runt i huvudet och den tyngsta tanken är de som gör allt kaos-artat.
Jag vill tänka på annat. Tänka på de possitiva i allting. Ett leende letar sig fram på läpparna när pokerface spelas ur högtalarna på datorn. Can't read my pokerface. De är så de känns, jag har ett pokerface och snart spricker allt och klarnar upp.

(bröllopsbilder och mer kommer imorgon, natti!)

Kommentarer
Postat av: Jejja

Baby, everything is gonna be okay! <3 Vi får pokerfacea tillsammans, för jag tror jag fattar vad du menar ;) Älskar dig!

2009-08-17 @ 21:32:49
URL: http://smallshine.blogg.se/
Postat av: Rebeckaa

darling dåå, de blir braaa ! ja gillar ditt pokerface, men ja känner dej mer än va du känner dej själv så ja vet när du pokerfacear dej sweetie ! PUSSpårrää<3

2009-08-17 @ 22:54:20
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0