a thought.

Det slog mig en liten tanke idag när jag satt och tänkte.

Varför är det så svårt att utrycka vad man känner face to face med någon? Eller över huvudtaget berätta om sina känslor. Kunna säga "åh vad jag tycker om dig för att..."

Jag har alltid haft svårt för det. Jag vet inte varför men jag gillar bara inte att prata så mycket känslor. Lyssna det kan jag och sånt tycker jag om. Men att öppna upp mig själv inför någon, de går bara inte.

Så därför har jag öppnat upp en ny blogg. En liten hemlig blogg som bara jag kan läsa. Den går inte att googla och den har lösenord. Äntligen får jag utrycka mig på mitt egna lilla sätt.

Kommentarer
Postat av: Madde den bästa!

Och du mobbade mig för att ha en! Bitch ;)

2009-12-10 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0