en bra start på veckan.

Hejsan hoppsan, dålig bloggning på mig!

En riktigt härlig helg har jag haft och en super bra start på veckan tycker jag allt. Härliga saker som lyser upp vardagen gör en glad!!

 Var ju som sagt på Rönnäng igår hos mormor och morfar för att hälsa på. Träffade även kusinerna + morbror och moster som kom förbi en sväng. Moa var så sjukt söt! "Kom nu Nella, kom nu!" Har aldrig varit så bra kompis med henne innan ;)

Idag var det skola som vanligt, ny vecka med plugg. Efter skolan kom Matilda hit och vi fixade lite med datorerna, nördar som vi är. Senare kom även Rebecka så det blev lite härlig fika.
Senare på kvällen blev det en promenix, men Matilda gick hem. Vi tog vägarna förbi min kusin Karin och Johan där vi blev sittandes i någon timma. Jätte mysigt var det då man inte kommer dit så ofta.

Så nu är det sängen. Ny dag imorgon med nya möjligheter. god natt.

Kommentarer
Postat av: beckaa

Jättemysigt hos karin åh johan ! Absoluuut, underbara människor :) , ! hahaha attans att vi inte gjorde klart våran film om Angelina Jolie hemma hos dig btw ;)

2009-02-23 @ 23:39:40
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0