en fredag att fira.

Hej hej, en snabbis här på morgonen.

Ska strax iväg och jobba, första gången på ett tag så det blir säkert roligt!!

Igår var det skolan halva dagen, ovanligt haha?! Fick i alla fall tillbaka mitt spanskaprov och blev glatt överraskad, de var ett G!! Blev så glad att jag inte ens kan förklara! Egentligen nöjer jag mig aldrig med ett G  men i spanska får man göra det ;). Sen blev jag extra glad eftersom att jag fick IG på nästan alla prov + omprov i spanska 3 men klarade nationella. Sen när jag hoppar in mitt i en kurs i spanska 4 så får jag G på direkten, så de förgyllde min dag!
Körde på med Matte C provet också, ingen kommentar haha! Men efteråt firades allting med en härlig och go kycklingsallad på cafe Tintin med Filippa och Sandra.

Kvällen spenderades med ett gäng tjejer som käkade på Bamboo där vi firade Jenny att hon fyllde 18. Så det var jättre trevligt och mysigt. Va hemma strax efter 12 då jag somnade direkt i min säng.

Ne, jobbet nu! Får se om jag hinner med bilder när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: frida

Otroligt mysig kväll I have too say:D

Grattis jenny:D

2009-02-28 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0