en måndag efter lovet.

En hemmadag fick det bli. Har så sjukt ont i huvudet, eller bara halva hjärnhalvan typ. Sånt som händer och då får man vila hemma.
En grej som jag blev överlycklig för är att mina grejer från asos.com kom förut. klänningen va jätte fin, kanske bara ska sy upp den lite. Skorna vet jag inte om jag ska lämna tillbaka, lite för stora var dom och sjukt höga!! Kan lägga in bild senare :)

Hade tänkt att gå ut och fota lite idag, men det blir nog inte av. Hade varit bättre om det var strålande sol och mer snö. Sen kommer även kusin Magdalena förbi om en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är bloggen publicerad och du får gärna göra lite reklam=) kram camilla

2009-02-16 @ 20:32:22
Postat av: Jejja

Kul att grejerna kommit - give us some pictures! Btw, om du inte vill ha skorna vet jag några fötter som de hade suttit VÄLDIGT bra på :D Big smile Haha, puss puss

2009-02-16 @ 23:09:18
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0