finally weekend.

Dålig bloggning, förlåt!
Har inte hunnit med det bara. Igår var det skola, hoppas verkligen att spanska provet gick bra! Efteråt blev det en tripp på stan med tjejerna. Letade kalaspresenter och jag fyndade verkligen en grej. En liten apa som blåser naglarna torra ifrån naglacket, verkligen jätte käck!!

Väl hemma gjorde jag iordning mig och sedan var det tjejmiddag hos Madeleine. Jätte mysigt var det och det bjöds på god mat.
Senare på kvällen drog vi iväg till Grimmered på någon fest. Inte så värst roligt så drog vidare hemåt efter en timma.

Idag var det upp tidigt, städning i kyrkan var det. Efteråt följde jag med Jennifer ner till Vingasand som hon skulle städa. Blev en massa härligt prat, du är verkligen go!
Så nu sitter jag i soffan med syrran och Alfons. Passat honom ett litet tag nu. Va uppe på vinden förut och hittade alla skidgrejer som lär behövas nästa vecka då vi alla ska åka iväg till Trysil.

Ikväll blir det partaj för några kompisar. Så lägger in massa bilder imon om jag hinner innan jag åker till Tjörn.

Kommentarer
Postat av: Jejja

Du är supergo du med vännen! Får ses snart igen <3 Puss!

2009-02-22 @ 14:55:47
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0