första gången på länge.

God morgon världen, här kommer jag!
Så härligt är det. Detta är första gången sedan jag började gymnasiet som jag verkligen sitter ner vid matbordet och äter frukost i lugn och ro. Verkligen skönt att inte kunna stressa. Det fick bli havregrynsgröt, en liten macka och äpplejuice till det, yummi!

Igår var det verkligen  bara plugg, plugg, plugg!! Men runt 6-taget åkte jag, pappa och syrran till mitt jobb för att köpa en present till mitt kusinbarn som fyllde tre år. Det fick bli en tre-hjuling/sparkcykel. Sen fikade vi lite där och hade det mysigt.
Väl hemma igen blev det mera plugg, så jag hoppas att jag kan det nu!

En riktigt bra teknik som jag har när jag pluggar är att memorera saker efter ordspråk/förkortningar/sånger m.m. Tillexempel, BVC = Barnavårds centralen blir istället hinduismens tre gudar i ordning, perfect!!

Nee, bara för jag är i tid ska jag inte sega ut allt för länge! Bussen går om 30 minuter, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0